sobota, 19 marca 2011

Zalogowana

Jak mówiłam postaram się wrócić powolutku do życia...

Po pierwsze, jako wielki miłośnik książek, chciałam zaprosić was do zalogowania się na stronie lubimyczytac.pl i do dołączenia do moich znajomych... Mój profil znajdziecie TUTAJ lub przez kliknięcie w panel na bocznym pasku.
Mogę szczerze polecić tą stronę. Znajdziecie tam wiele komentarzy, recenzji i książkowych propozycji. Strona dla wszystkich, ale przede wszystkim dla moli książkowych.


Po drugie, po wielu sprzeciwach, założyłam facebooka, więc i tam zapraszam was do znajomych ^^ pewnie większość z was ciężko mi będzie rozszyfrować z imienia i nazwiska, ale przecież jakoś damy radę... Rzadko tam bywam ostatnio, ale jednak...


PS. Dziękuję za troskę i zainteresowanie :*

2 komentarze:

sabriel89 pisze...

Też mam tam konto, ale jakoś wolę korzystać z biblionetka.pl. Jest dla mnie jakaś przystępniejsza ;) a może dlatego, że to jest moja pierwsza tego typu strona :) *dodaję do znajomych* jako auraya89 :)

Ewelina pisze...

miło że wróciłaś:)