piątek, 30 kwietnia 2010

4. Zaproszenie

Chciałam wszystkich serdecznie zaprosić na mój równoległy blog. Tylko i wyłącznie fotograficzny:
 


Echa komentarzy:
Madziorek: Tak, tak, Madziu! Limanowa x] skoro jesteśmy z jednych 'stron' musimy urządzić sobie jakąś wymiankę!
Pagatek: Tak się cieszę, że znalazł się ktoś kto jak ja uwielbia Kinga! Ja obecnie zagłębiam się w 'TO'
Jagnieszka, Kasia2609: Dziewczyny rozgośćcie się u mnie! Zapieram się i zapuszczam tu korzenie.
Madziorek, Blasiuk, Jewa, Beacik: Dziewczyny, jak powiedziała Blasiuk, oby do wakacji! To już nie całe 2 miesiące!
WaIwona: Oczywiście, że będą wzory! Narazie skupiam się na chętnych do RR.

A jak na razie w RR biorą udział:
Michalina (haftowane prezenty)
5horizons
WaIwona
Kamala86
i oczywiście ja ^^
Jeśli decydujemy się na pierwszy obrazek brakuje nam tylko czworo uczestników!

1 komentarze:

My colorful world pisze...

Świetne zdjęcia ;) Ja stawiam pierwsze kroki w fotografii więc tym bardziej podziwiam. Ten robaczek w kwiatku jest boski.
Ach, mam straszną ochotę na RR ale brak czasu :(