piątek, 16 kwietnia 2010

1. Pierwsze kroki na bloggerze

W pierwszym poście chciałam wszystkich przywitać i wyrazić moją niesłychaną nadzieję, że mój blog - już w nowym miejscu - odżyje i powróci do dawnej światłości.
W ramach wyjaśnień dla tych, którzy może trafili tu pierwszy raz i jeszcze mnie nie znają. Na imię mam Karolina, mówią na mnie Ciastek. Obecnie jestem w II klasie I Liceum Ogólnokształcącego w Limanowej (profil: ekonomiczno-społeczny). Moje pasje: haft krzyżykowy, fotografia, książki (jestem wierną fanką Stephena Kinga). Do tej pory pisałam w 'Świecie Loli'.
W ramach wyjaśnień dla tych, którzy już mnie trochę znają z bloxa. Dlaczego przeniosłam się tutaj? Zmieniłam się, trochę dojrzałam, trochę przeżyłam. W natłoku zajęć jakich podjęłam się w przeciągu ostatnich kilku miesięcy moje życie blogowe powoli zamierało, aż doszło do stanu gdy odwiedzałam mój własny blog raz w miesiącu i przestałam odpowiadać na komentarze i maile. Za co serdecznie przepraszam i postanawiam szczerą poprawę. Innym powodem był fakt, że chcę zamknąć ten rozdział blogowego życia, w którym bałam się wyrazić moje zdanie na dany temat lub też po prostu opowiedzieć o tym. Zawsze myślałam: albo mnie ukamienują albo wyśmieją. Byłam pewna, że nikogo nie obchodzi co się dzieje w moim życiu. I to również postanawiam zmienić, bo przecież nie warto udawać, że jest kimś kim się nie jest i udowadniać, że jest się fajnym. Mam nadzieję, że zaakceptujecie mnie taką jaką jestem, z wszystkimi moimi wadami i dziwactwami.
I dalej: ten blog z założenia nadal ma być typowo hafciarski, lecz urozmaicony o nowe elementy (fotografię, nowe ciekawostki, przemyślenia, itd.). Czyli wszystko co w trawie piszczy.
Właściwie to wszystko streszcza podtytuł tego bloga. 'This is who I am and this is what I like'. Od razu muszę się przyznać, że nie wymyśliłam tego sama. Jest to fragment piosenki jednego z moich ukochanych wręcz zespołu (Simple Plan - Grow Up). W miarę jak nauczę się dodawać taki paseczek z muzyką w poście to na pewno będę zamieszczać ich utworu.
Trochę się rozpisałam, ale dziękuje jeśli przeczytaliście choć fragment moich wynurzeń. Możecie zapytać o co tylko zechcecie, gdyż chcę odnowić stare blogowe kontakty i nawiązać jak najwięcej nowych.
PS. Mam nadzieję, że nie macie nic przeciwko zaproszeniom, które rozesłałam po sieci...

4 komentarze:

Madziorek pisze...

Limanowa? toż to moje strony !

jagnieszka pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
pagatek pisze...

I ja jestem fanka Stephena Kinga :). Napewno bede tutaj czestym gosciem...

kasia2609 pisze...

Dziękuję za zaproszenie, na pewno będę zaglądać do Ciebie.Pozdrawiam.