poniedziałek, 10 maja 2010

8. Nasze RR

Uwaga! Uwaga! Mamy komplet uczestników naszego RR. Wygląda to mniej więcej tak:
Haftowane prezenty
5horizons
WaIwona
Kamala86
AgnieszkaMD
Agulka77
Makneta
Morsia&Gillanek Team
Ja, czyli Meririm
Bardzo się cieszę, że wszyscyzgodzili się na pierwszy obrazek, bo mi też najbardziej pasuje!

ZASADY:
1. Każda osoba wyszywa jeden fragment pracy i wysyła kolejnej osobie. Czas na wykonanie swojej części to 1 miesiąc przyjmują, że każdą część wysyłamy do 10 każdego miesiąca.
2. Pierwszy (właścicielki kanwy) fragment obejmuje: zielone ozdóbki w rogach, wstęga z napisem Cookie Time oraz pierwsze ciastka czekoladowe.
3. Przy każdym wyhaftowanym przez siebie fragmencie dorabiamy swój podpis.
4. Wszystkie panie powinny wysłać do mnie swoje dane osobowe, a ja zrobię małe losowanko kto do komo będzie słał pracę.
5. Dostosowujemy się do kierunku krzyżyków właścicielki kanwy. Wiem, że jest to nie małe utrudnienie, ale tak będzie po prostu ładniej. Proszę o tym pamiętać.

Pytanie:
1. Wysyłamy cały czas do jednej i tej samej osoby kanwy czy wolicie mieszanie?
2. Zapomniałam o czymś? Jak tak to od razu krzyczcie!

8 komentarze:

agulka77 pisze...

cześć, super że jesteśmy w komplecie. Na jakiej kanwie wyszywamy? 14, 16, 18? Dane adresowe na mail'a?
mój e-mail agulka77@interia.pl

raeszka pisze...

Super, że uzbierała się nas odpowiednia lista :).
Myślę, że lepiej jest wysyłać obrazki cały czas do jeden osoby w razie jakiś problemów nie będzie takiego zamieszania.
Miałabym tylko jedno małe zastrzeżenie co do kierunku krzyżyków, ja jako leworęczna osóbka robię inaczej krzyżyki i trochę się namęczę na innych pracach, może dziewczyny nie będą miały nic przeciwko jeśli jednak nie będą wszystkie w jednym kierunku. Ja już biorę udział w dwóch RR i wcale źle, to nie wygląda :).
Oczywiście jeśli będzie taka potrzeba, to się dostosuję :))).
Rozumiem, że wzorek dla nas masz, bo ja takiego nie mam :(.

morsia pisze...

Ale się cieszę, tym bardziej, że to nasze pierwsze RR. :)
Jeśli chodzi o kierunek krzyżyków, to my się dostosujemy, na naszej kanwie może być dowolnie. I tak cichutko, jeśli mogę, sugeruję kanwę 14. Ale oczywiście się dopasujemy do wszystkich.
Tak jak Agnieszka mam pytanie o wzorek - powysyłasz albo umieścisz na jakimś serwerze? Mój mail: morsiab@o2.pl, dane adresowe Ci wyślę.
Wolałabym też, gdybyśmy słały kanwy cały czas do jednej osoby, tak jest łatwiej się nie pogubić. :)
No i już ostatnie pytanie - kiedy zaczniemy, tzn. do kiedy mamy czas, by wysłać kanwę do pierwszej osoby?
Mam nadzieję, że nie wyszło na to, ze jako początkujący mam najwięcej zastrzeżeń. Dostosujemy się z Gillankiem do Was wszystkich. :))

makneta pisze...

Super, że będę mogła z Wami wyszywać.
Mój mail: makneta@gmail.com

Kamala pisze...

Ja mysle, ze dozwolona powinna byc 14 i 16, zaleznie od gustu własciciela kanwy :) kanwy lepiej wysyłac ciagle w tej samej kolejnosci, czyli do tej samej osoby. tez mam pytanie, kiedy dokładnie zaczniemy, wolalabym, zeby rr zaczeło sie w czerwcu, i wysyłka w lipcu, ale dostosuje sie do wiekszosci. Chciałam tez powiedziec, ze na początku zabawy bede musiała zmienic adres, wiec namiary na osobe wysyłająca do mnie, chciałabym dostać. Żeby nie było kłopotu.
Wzorek mozna prosić?? : kamala86@gazeta.pl

5horizons pisze...

Hej, bardzo się cieszę, że będziemy razem "RR'ować". Ja też jestem za tym, żeby wysyłać pracę zawsze do tej samej osoby. Kanwa mogłaby być do wyboru 14 lub 16. Jaka w tym wzorze mulina jest? Mam cichą nadzieję, że DMC :) Czy właściciel ma podzielić kanwę (nitka czy marker)? I, jeszcze, proszę o wzorek. amunte78@gmail.com

raeszka pisze...

Ja też jestem za kanwą 14 :)

raeszka pisze...

To znowu ja :). Mam jeszcze pytanko czy przygotowujemy notesiki, do których będziemy wpisywać nasze refleksje na temat wyszytego obrazka :).