środa, 12 maja 2010

9. Nasze RR cd

A więc tak. Wysłałam wzór do 5 osób, które podały mi adresy, czekam na resztę. Myślę, że każda z nas wybierze sobie sama kanwę 14 lub 16 co kto woli, dołączy do paczki notesik z poczynaniami i wyraźnie zaznaczy w tymże notesiku czy chce aby krzyżyki były w tą samą strone czy też nie ma to różnicy i wyśle do kolejnej osoby, zawsze do tej samej ^^
Chyba streściłam wszystkie odpowiedzi w jednym zdaniu. Aaa i jeszcze zaglądajcie tu od czu do czasu. Gdy już wszystkie panie będę miały wzory i adresy oficjalnie zacznie się zabawa i od tego momentu będziemy miały dokładnie miesiąc na pracę. Napiszę wtedy jeszcze raz co i jak.

No i zrobiłam to nieszczęsne losowanie xP
Wygląda to mniej więcej tak:
AgnieszkaMD -> Meririm -> Haftowane prezenty -> Makneta -> Agulka77 -> WaIwona -> Morsia&Gilianek Team -> Kamala -> 5horizons
i oczywiście 5horizons do Agnieszki

Czy znowu o czymś zapomniałam?

8 komentarze:

Anonimowy pisze...

Bardzo się cieszę, że uzbierał się komplet osób chętnych na RR. Mam prośbę - abyś przesłała mi również wzór z kotkami - waiwona@gazeta.pl

Kamala pisze...

Czy zaznaczać obszary poszczególnych obszarów do wyszycia na kanwie :) Chociaz wydaje mi sie ze nie ma potrzeby, bo one troche nachodza na siebie. Aha, i jako początkująca w RR mam pytanie: o co chodzi z notesikiem? ;D ;)

makneta pisze...

Poproszę wzór w jpg, niestety nie mam programu i nie mogę otworzyć przesłanych plików.

raeszka pisze...

Teraz jest już wszystko jasne :). Widzę, że mam zaszczyt wysyłania haftów do organizatorki :D.

Anonimowy pisze...

Dzięki za wzór kociaków, czekam jeszcze na właściwy wzór RR żeby poczynić odpowiednie zakupy ;O). Podobnie jak Kamala86 również nie bardzo wiem o co chodzi z notesikiem?

Kamala pisze...

Zastanawia mnie jeszcze, czy kazda z was ma problem z legenda? Symbole mam nie takie jak trzeba...
Ale w razie czego znalazłam ten wzór tez tutaj - http://dump.ru/file/4109579 , gdyby któras miała podobny problem.

raeszka pisze...

Kamala dzięki wielkie za stronkę ze schematem :).

raeszka pisze...

Z niecierpliwością czekam na oficjalne rozpoczęcie zabawy :). A jutro jadę sobie kupić potrzebne mulinki :).