wtorek, 25 maja 2010

10. Aktualizacje

Uhh... Dawno mnie tu nie było. Narobiło się różnych spraw, ale daję sobie rady. Zaczeło się wystawianie ocen. Mała mordęga ^^

Co muszę powiedzieć...
Zaczynamy oficjalnie RR. Termin wysyłki to ostatecznie każdy 25 miesiąca. I ja zaczełam dopiero pracę bo nie miałam jak wzoru wydrukować i okazało się że nie mam połowy mulin.

Jako, że praktycznie moje xxx zamarło postanowiłam stworzyć mały tajemniczy plan. Na razie wygląda to tak...
Przez ten czas co mnie nie było wykonałam i wysłałam pracę motylkową na wymianę oraz otrzymałam moją przesyłkę. Niestety zapomniałam cyknąć zdjęcie mojej pracy :(

I dzisiaj najważniejsza dla mnie sprawa...
Mam do kogoś przeogromną prośbę. Szukam kogoś kto zamawia mulinę na ebay i mógłby zrobić to i dla mnie. Bardzo proszę o pomoc bo zamierzam tworzyć wieeeelką prace...

Aaah i mój pomocnik przy pieczeniu ciastek...

5 komentarze:

Kamala pisze...

Czyli do kiedy mamy wysłać nasze kanwy? Do 15 czerwca? Chyba nie, bo to troche mało czasu, niepełny miesiąc...

piegucha pisze...

A ja wiem co to jest, ta tajemnicza praca! Summer biscornu Barbary Any? Poznałam po arbuzikach:) Tez mam je w najbliższych planach, ale chyba zdecyduje sie na brazowa kanwe

raeszka pisze...

A może lepszy byłby termin rozpoczęcia haftowania od 1 czerwca (to już przecież na dniach) i miałybyśmy pełny miesiąc na obrazki. Do 15, to trochę mało czasu ...

Kamala pisze...

w poscie jest błąd, termin jest do 25 czerwca.

My colorful world pisze...

Wieeelką tzn. jaką :D

Ja mam zamiar zamawiać na eBay wzór tylko nie wiem kiedy to nastąpi. Mam pytanie - z czystej ciekawości! Czy nie lepiej samemu się zarejestrować i zamówić? Nie chcę tym pytaniem Cię obrazić czy coś :)