niedziela, 4 lipca 2010

14. Dimension Action

Poszukując natchnienia do nowej pracy wpadłam na dość ciekawy pomysł. Jako, że zawsze szukam (i nie tylko ja) wzorów Dimension, a jak wiadomo wiele stron wygasa postanowiłam zebrać w jednym miejscu wszystkie wzory (lub raczej jak najwięcej).

Co wy na to? Mogę liczyć na waszą pomoc?

Jeśli jesteście w stanie mi pomóc wyślijcie mi na pocztę (adres po prawej) wszystkie wzory Dimension jakie tylko macie. Myślę, że będę je katalogować w .xsd a jeśli nie znajdziemy danego obrazu w takim formacie to w .jpg.

Jeśli podoba wam się pomysł wpiszcie się pod tym postem i, jeśli tylko chcecie, wklejcie w boczny pasek ten obrazek z linkiem do mojego bloga/postu o akcji.

Mam nadzieję, że mnie wesprzecie ^^

4 komentarze:

Kamala pisze...

ojej, troche tego mam porozrzucanego po płytach, ale na dniach postaram sie wysłac to co mam :)

My colorful world pisze...

Wesprzemy :P Już wysyłam. Na bloga wkleję za chwilę :)

My colorful world pisze...

Wysłałam co miałam :)

Anonimowy pisze...

Tu jest mnóstwo wzorów Dimensions. Większość w xsd, pdf-y się zdarzają. http://dimensions.at.ua/index/0-7
Pozdrawiam,
alfee