czwartek, 15 lipca 2010

18. Beguiling Tiger 3

Całkiem ładne postępy w tygrysku...

I coś wykonanego całkiem samodzielnie... Pierścioneczek...
Tak szczerze mówiąc to myślałam że ktoś powie o nim co pozytywnego a tu nic (nie licząc kolegi który pytałam się 'co to jest?')

Echa komentarzy:
Beacik: wzór możesz znaleźć tutaj (gdzieś w połowie strony)
AgnieszkaMD: nie musisz dla mnie się śpieszyć ^^ na razie mam wakacje więc bez problemu nadgonię ewentualne opóźnienia
Kamala86: Kurcze nic nie wiedziałam o opóźnieniach. Chyba muszę interweniować :/

5 komentarze:

Kamala pisze...

Agulka77 nie dostała kanwy :(. przynajmniej 10 lipca jeszcze nie miała...
Kurcze, ten pierścionek jest świetny!!

makneta pisze...

Sorki, troszkę nawaliłam, ale musiałam szybko podjąc decyzję o wyjeździe na terapię z synem, pozałatwiac sporo spraw i nie zdążyłam dokończyc obrazka i go wysłac. Przepraszm, że nie napisałam wcześniej. Wracam do domu po 21 i postaram się to nadrobic jak najszybciej.

Beacik pisze...

możesz mi jesazcze powiedzieć jakim program otworzyć ten wzór bo pojęcia zielonego nie mam:) Śliczny pierścionek;]

raeszka pisze...

Szybko Ci idzie ten tygrysek :). A pierścionek jest cudny taki zwiewny :).
Jutro jadę po brakujące mulinki :).

LuluMontgomery pisze...

Prześliczny pierścionek :):) Jestem nim zauroczona. Czy mogę liczyć na jakiś szybki kursik robienia go??