czwartek, 23 września 2010

35. Rozdaje już dziś!

Uuuff... Nie obyło się bez problemów, ale na szczęście mogę już ogłosić zwycięzców. Nie mam żadnego dzieciaczka ani mężczyzny, który mógłby robić za maszynę losującą, więc padło na mojego włochatego Frędzelka. I ten nie chciał ze mną współpracować. Popatrzył jak na głupią i sobie poszedł. No więc losowałam za pomocą random.org. Chciałam dodać takie maleńkie zdjątka tych numerków, ale i tego nie mogłam zrobić. Więc bez zdjęć, ale wszystko jest!

Pierwszą wylosowaną osóbką jest...
Pani Magda z blogu 'Zaczarowane szydełko'
do której wedruje zestaw drugi, czyli ten nie hafciarski (bo tak chciała). Pani Magdzie gratuluję niezywkłego talentu do misiaków. Zaglądnijście do niej i nacieszcie oczy tymi cudami, jak ja.

Drugą osobą jest...
pani Agaton z blogu 'Hafty i hafciki'
do której leci zestaw hafciarski (też chciała). I tu było szczęście, bo obyło się bez 'bójek' ^^ i tutaj też seredecznie zapraszam. Strasznie mi się podoba czajniczek z filiżanką i kwiatami!

Jak obiecałam do tego wszystkiego dodaję wybrane przez panie craftowe ozdoby z mojego bloga (lub ich kopię) oraz dla pani Magdy jakieś przydasie (coś się wyszpera).

Dodatkowo wylosowałam jeszcze jedną osóbką, która również może wybraż jakieś ozdóbsko z bloga (jeśli tylko chce) a jest nią...
pani Shiraja z blogu 'Leśniczówka Shiraji'
zaglądnijcie tam! Zapewne tak jak ja zakochacie się w wieńcu i sercach z mchu! Cuda!

Wszystkim paniom gratuluję i proszę o kontakt mailowy (adres z boku).

A tutaj informacja dla wszystkich uczestniczek i całej reszty:
Jeśli podobają wam się moje prece lub zestawy ratunkowe bardzo chętnie umówię się na indywidualną wymianę. Czasami widzę u was jakieś cudo, które po prostu pragnę, ale jest mi głupio zaproponować wymianę. Jeśli kiedykowiek miałyście choć podobne odczucia co do moich prac nie bądźcie tak nieśmiałe jak ja! ^^ Zapraszam!!

Echa komentarzy:
Kuchareczko jak ja mogłam o Tobie zapomnieć? Przecież jesteś największym molem książkowym w świecie blogów! Może się przyłączysz? (na pewno nikt nie będzie miał za złe, że zapraszam czwartą osobę ^^)

8 komentarze:

noomiy pisze...

gratuluję! :)

shiraja pisze...

Oj kochana, to mi niespodziankę zrobiłaś, że ho ho ho!!!!!!. Cieszę się niesamowicie :) buziaki

Ines pisze...

gratulacje dla zwyciężczyń:D

Nitkowy Świat pisze...

Gratuluję wylosowanym i dziękuję za miłą zabawę...
Przyznam, że też zawsze mi jakoś głupio zaproponować komuś wymiankę...
;-))
Pozdrawiam pa

Wilczex pisze...

Gratulacje dla tych, którym dopisało szczęście!!!! Dzięki za emocje i fajną zabawę i zapraszam czasem do mnie, chociaż na chwilkę ;)

Zula pisze...

Gratuluję wylosowanym i dziękuję za zabawę :)
Pozdrawiam

damar5 pisze...

Gratulacje dla Zwyciezczyn!
Poz.Dana

ta Magda pisze...

woooow, ja to jednak mam trochę szczęścia. dziękuję pięknie. maila już posłałam :)