środa, 4 sierpnia 2010

21. Kokardka + help me

Ostatnimi czasy dużo produkuję różnych dziwnych rzeczy, a nie pokazuję ich tylko dla tego, że chciałabym zmienić wygląd bloga na bardziej elegancki, a nie wiem jak to zrobić. Proszę, pomóżcie mi! Chciałabym coś takiego jak ma u siebie Flora z Laboratorium Flory (chodzi mi o to, że blog jest taki szeroki, a nie wiem jak to zrobić). Równie szeroki blog ma Ania z Zielonego Wzgórza. Już sama nie wiem jak to zrobić, gdzie szukać wskazówek?

A dziś pokażę tylko jedno zdjęcie kolczyka-kokardki...

Proszę, pomóżcie...

3 komentarze:

jaemigrantka pisze...

Niestety ja ekspertem blogowymnie jestem,ale wiem jakim cudem moj blog jest taki szeroki.
Nie zrobilam nic specjalnego ponad to,ze zmienilam szablon.Musisz wejsc na swoim blogu w zakladke szablon i zmienic na inny niz masz oferowany przez blogspota.Niestety za namowa pewnej osobki wlazlam na strone dzieki ktorej nie moge teraz powiedziec jakiego szablonu uzylam,wydaje mi sie ze byla to optima lub optima stretch-tak mi sie zdaje.W kazdym razie masz podglad szablonu wiec mozesz zobaczyc czy jest szeroki zanim go zapiszesz dla swojego bloga.Powiniem wygladac jak moj,poniewaz nie zmienialam kompletnie nic w tym standardowym "optimowym" wygladzie.
Mam nadzieje ze te podpowiedzi okaza sie pomocne:) Pozdrawiam cieplo i wybacz ewentualne bledy,jako ze pisze chwilowo z 10-calowego mikrusa:)
Pozdrawiam cieplo:)

Diwina pisze...

Za bardzo Ci nie pomogę w zmianie wyglądu bloga, ale o takich blogowych czary - mary pisała kiedyś Elisse http://utkanezmarzen.blogspot.com/ .
A kokardkowe kolczyki śliczne!

jaemigrantka pisze...

Nie wiem czego juz probowalas,ale bazujac na tym,co ostatnio bardzo popularne to spytam czy posiadasz na swoim blogu tzw.projektanta szablonow?Uzywalo sie tego przez taka strone,ktora dodaje projektanta na Twojego bloga.Ja niestety dla swietego spokoju uleglam namowom kogos,kto usilnie chcial mi pokazac jakie to jest fajne.Moze dla tego kogos,bo mnie zalezalo tylko na poszerzeniu bloga i wyswietlaniu wiekszych zdjec,a tego mi projektant nie oferuje w takiej formie w jakiej chce.Niestety teraz po zalogowaniu sie tam nie wiem jak sie go pozbyc,a w miejscu gdzie mialam szablony blogspotowe czyli te wlasnie jakby ramy naszego bloga,mam nieszczesnego projektanta szablonow.Wiec jesli posiadasz takowego projektanta to wedlug mojej wiedzy du...zimna,jesli natomiast nie,to moze nie jestes pena gdzie szukac.Ja w tej kwestii tez raczej wiedze mam bliska zeru,a html to dla mnie zagadka.Sprawdz i daj znac:)
Pozdrawiam.