piątek, 20 sierpnia 2010

27. Rozdaję i ja

Od dawna nachodziła mnie chęć na małe rozdawnictwo, więc i jest ^^ do zgarnięcia dwa zestawy (dwóch zwycięzców) 'Craft Kit', czyli małe zestawy awaryjne (gdy braknie nam materiałów, itd. a koniecznie musimy coś stworzyć). Pierwszy hafciarski (dwa wzorki, nici, igła, kanwa) i drugi powiedzmy, że ozdobny (materiał, nici, igła, koraliki i klamra do włosów) + nawet herbata ^^ i zagrycha.
Jeśli liczba chętnych przerośnie moje oczekiwania storzę dodatkowe zestawy...

Zasady oczywiście znane. Komentarz, wzmianka u siebie, odsyłacz w bocznym pasku, itd.
I nie ukrywam, że oprócz moich stałych bywalców (tych ze specjalnymi wzglądami) mam nadzieję poznać nowe osóbki i ich kreatywne blogi ^^

PS. Aaa i zapomniałabym! Mam zamiar każdy zestaw wzbogacić jakąś ozdobą odemnie. Wybraną przez was oczywiście z mojego bloga ^^

PS2. Czas do 22 września, 23 (pierwszy dzień jesieni) losowanie!

55 komentarze:

Haftowane Prezenty pisze...

Czyżbym była pierwsza? :)
Nie wiem na który zestaw się zdecydować i ten nęci i ten korci. Zostawiam to Tobie :)

Pzdr
Michalina

My colorful world pisze...

Oj to ja się zapiszę. I mam nadzieję że coś z tego wyjdzie^^

Pozdrawiam :)

Enyo pisze...

Czyżbym była pierwsza? Chyba tak. W takim razie ustawiam się w kolejce. Czy zestawy się wybiera? Jeśli tak, to na pewno ucieszy mnie zestaw hafciarski.

Pozdrawiam serdecznie

P.S. Pięknie Ci wyszło "Simple treasures".

brzydula13 pisze...

Nie przejdę obojętnie obok słodkości :)
Nie sprecyzowałaś, czy należy wybrać zestaw, czy też będzie losowo przydzielony; na wszelki wypadek wyznam, iż hafciarski mnie bardziej ucieszy :)
Pozdrawiam serdecznie!

Beacik pisze...

Chętnie się dopiszę:)

Zula pisze...

Z przyjemnością się zapisuję :)

AP pisze...

Dzień Dobry

Miłego dzionka i dużo słonka.

pozdrawiam
wara@poczta.forward.pl
ADA

Muszelka pisze...

Z miłą chęcią spróbuję szczęścia... Jeśli jest możliwość wyboru zestawu to wybieram hafciarski :)
Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie :)

Aleksandra pisze...

To ja też się ustawiam w kolejce. Jeśli trzeba wybrać który zestaw chcę to poproszę hafciarski ;)
Miłego dnia ;)

--
www.a-chrzaszcz.blogspot.com

ewkaka19 pisze...

Z chęcią się zapisuję
http://wwwewkaka19.blox.pl

Edzia pisze...

ale słodko!!! zapraszam też na moje candy - pozdrówcia:)

Anonimowy pisze...

Ustawiam się w kolejce po zestaw hafciarski :)
Pozdrawiam
hafty-i-hafciki.blogspot.com

ta Magda pisze...

ooo, to ja w razie co poproszę o zestaw drugi :)

damar5 pisze...

Dolaczam do zabawy :) Zestaw hafciarski mile widziany :)
Poz.Dana

ecila pisze...

Cichutko, skromniutko dołączę i ja;)

sylwiabea pisze...

Hafciarski zestawik poproszę:)))

Nitkowy Świat pisze...

Z chęcią przygarnę Twojego cośka ratunkowego ;-))
http://nitkowyswiat.blogspot.com/

Szara pisze...

No to próbuję :)

Eawera pisze...

Ooo napewno te candy są cudowne,więc ja też z chęcią się zapiszę. A może mi się uda dorwać te cukiereczki,byłabym prze szczęśliwa:)
Pozdrawiam http://eaweraart.blogspot.com/

vena7 pisze...

Witam.Zapiszę sie na cukieraski ..

shiraja pisze...

to i ja staję w kolejce po słodkości. dzięki temu candy poznałam twojego bloga :)
Pozdrowionka:)


http://shiraja.blogspot.com/

Bibliofilem być pisze...

najpierw zapisuję się na candy i zaraz zabieram się za przeglądanie twojego bloga :)
pozdrawiam :)

Selennea pisze...

W takim razie i ja się dołączę, również nie przejdę obok słodkości obojętnie, a zestaw, zostawiam decyzję Tobie.

Dusia pisze...

Z przyjemnością się dopisuje do zabawy :)

Javorkowo Aga Jaw pisze...

a pobawie się z reguły nic nie wygrywam
ale mam nadzieje...

nayanka pisze...

Ustawiam się w kolejce :)

Alexandra pisze...

Z przyjemnością pobawię się i ja :)

edytta-p pisze...

Z wielką przyjemnością zapisuję się ): Pozdrawiam!

JoannM pisze...

Ustawiam sie w kolejce rowniez, chetnie przygarne zestaw ozdobny :)

Wilczex pisze...

Zapisuję się! Trafiłam na ten log przez przypadek i bardzo mi się tu spodobalo!

http://wilczejagody.blogspot.com/

Mikko pisze...

Jakie pomysłowe candy, chętnie się zapiszę, a jak mi szczęście dopisze to będę mogła poćwiczyć haftowanie :)

Annasza pisze...

Ten zestaw hafciarski strasznie by mi się przydał na jesień ;))) Zapisuję się więc i ja! Pozdrawiam i dziękuję za udział w moim candy :) Ania

Agnieszka C. pisze...

ja zaczęłam niedawno bloga tworzyć...a i teraz za bardzo czasu nie mam...podziwiam Twoje krzyżyki! Ja z dziećmi w szkole będę trochę bawiła się w haft :) mam nadzieję sama się podszkolić :)
Pozdrawiam, Agnieszka

handmadebykasiula pisze...

moze uda się zdobyć ten pierwszy zestaw! dzieki niemu moze w końcu zrobię pierwsze w zyciu krzyzyki

Irbisek pisze...

Jeszcze ja wezmę udział! :)
Zapraszam: http://irbisek.blogspot.com/

raeszka pisze...

Jakie super zestawy :), i ja się chętnie do zabawy przyłączę :).

Izoldka17 pisze...

Zgłaszam się i ja :)
Pozdrawiam,
http://kreatywnykacik.blox.pl/html

Dziabka pisze...

To ja też się na to piszę i zapraszam do siebie!

http://magdalenaart.blogspot.com/2010/08/candy.html

Unknown pisze...

Po takie słodkości zapisuję się z wielką przyjemnościa:)
http://myszszeczkunia.blox.pl/html

agulka77 pisze...

a to może mnie się poszczęści :)

Anonimowy pisze...

ustawiam się w kolejce...
jestem nowa i zapraszam na swój skromny blog

ANIA pisze...

i ja się ustawię w kolejkę

mamkatworzy pisze...

zapisuję się:)
mamkatworzy.blogspot.com

Lacrima pisze...

Wprawdzie kolejka dośćdługa ale co tam:)
Lecęumieścićinfo u mnie
Pozdrawiam Lacrima

gagipa pisze...

Fajne candy, ja też się zapisuję
www.bizugagipy.blox.pl

Hania pisze...

Oczywiscie sie zglaszam i do siebie zapraszam:)
http://tygrysieoko.blogspot.com/

Janeczkowo pisze...

Chętnych dużo co ze względu na słodycze całkiem zrozumiałe. Próbuję więc szczęścia i pozdrawiam:)

Agata Travelling backpack pisze...

Z przyjemnością się dopisuję! Takie candy może skutecznie osłodzić pierwsze dni jesieni! :)

Unknown pisze...

Zgłaszam się również.

http://jewelleryhm.blogspot.com

Pozdrawiam serdecznie! ;)

Ewa pisze...

No kolejka długaśna ale spróbuję szcześcia- zestaw ozdobny to coś dla mnie :)

Ines pisze...

i ja i ja :D ustawiam się ... lubię ten dreszczyk emocji oczekiwania :D mój adres http://ineskowo.blogspot.com

Pia Gizela pisze...

i jeszcze ja! szukam tym razem słodkości u ciebie:)bo przede wszystkim zaglądam tu by nacieszyć oko i poszukać inspiracji do mojej "twórczej" działalności. Pozdrawiam!

zainspirowana pisze...

genialny pomysł... ratunkowy!
to i ja chciałabym sprobować :)

noomiy pisze...

to jeszcze ja :)

Kate pisze...

Zgłaszam się:)